domingo, 16 de octubre de 2011

Barraques de vinya (23km 800 D+)



Retrobament a lo gran de l´equip Koala a Viladordis, només faltava el "Farreti" perquè celebrava el seus 30 anyets, felicitats Joan!!! M´agrada aquesta cursa perquè hi puc anar amb la bici, és al costat de casa i això s´agraeix molt. Estic motivat i tinc ganes de tornar a calçar-me les bambes i a veure que surt, ja que he estat parat un més pel descans obligat del Tor, on encara avui tinc les plantes dels peus ben tocades. Aquest 2011 ha estat un any d´Ultres, entrenos d´hores i d´hores i molt desnivell a ritmes trànquils, no he fet entrenaments de qüalitat i ni una sola sèrie i suposo que ho notaré ja que és una cursa molt explosiva i pel que vaig veient hi ha molt nivell. A les 10 donen la sortida i com no tothom surt a tota castanya carrer amunt, al cap d´un km ja vaig fos. Mare meva la que m´espera avui, però com que un no hi té res al cap, doncs li foto canya fins que el cos aguanti. Em col.loco amb un grupet al capdavant i anem fent tobogans amunt i avall tots junts fins que arriba la pista. "Arrivederci" com dirien els italians, miro el crono, vaig per sota de 4min/km i m´han deixat sol? Ostres com hi va la penya, com puc aguanto el ritme fins arrivar a l´havituallament on menganxa l´Albertus. A partir d´aqui anem fent juntets, parlant com no i així anem passant havituallament i kms. La falta de ritme i curses d´aquesta distància es nota i ha falta de quatre kms per l´arribada comencen les rampes als quadríceps, ostres ja no m´enrecordava d´aquestes sensacions.



És hora d´apretar les dents i tornar a patir una estoneta, últimament no hi ha cursa on les passi magres. Sort que aquesta és curta i en 2 hores torno a estar un altre cop a Viladordis. Estic content perque ha estat una gran jornda plena de retrobaments, al.legria, cervesa, perquè la bestia del Guido a fet segon, i jo tot i no estar en condicions he aconseguit un bon crono, hauré de treballar més a partir d´ara, he perdut la xispa i això no pot ser :( En definitiva, cursamarcada al calendari i gran festa posterior on hi ha hagut de tot, lo millor, el Sant Hilari del Jaume, que gran!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario