jueves, 30 de diciembre de 2010

ASICS GEL FUGI ES



Ja tinc a casa les noves ASICS que m´acompanyaràn durant uns mesos pel meu medi més habitual, la muntanya. Doncs fa uns dies gràcies a TRND vaig rebre la bona noticia que m´havien seleccionat per fer la prova d´unes ASICS de Trail Running, quina sort ja que les sabatilles de muntanya les faig anar a tot drap i al llarg de l´any suposa una bona despesa. Havien agafat a 200 corredors d´entre milers de tot Espanya, per fer una macroenquesta de cinc models que ASICS havia llençat al mercat, tot depenent de les teves caracteristiques, t´enviarien un model o un altre. Els hi havies d´explicar per Mail una mica el teu perfil de corredor, nº de peu, tipus de petjada, curses en les que havies participat, quin era el medi en que més t´agradava còrrer i un llarg etc... Com que la muntanya és la meva afició, ja que cada cop m´hi passo més temps, els hi vaig enviar un bon informe, explicant també que tenia un blog on anava penjant les meves aventures. Ahir em van arribar i quan vaig obrir la caixa vaig veure les noves GEL FUGI ES, tenen molt bona pinta i no pesen gens, la sola sembla que s´agafarà bé al terreny, ho haurem d´anar a provar avui mateix, abans que acabi l´any. Salut, Muntanya i Força de cara al 2011 :)




Les GEL FUGI ES, el model de Trail d´ASICS en les que els hi farem molts kilometres.




Obrint la caixa per veure el model en que m´havien enviat. El Jan ja se les volia quedar...

No hay comentarios:

Publicar un comentario