jueves, 31 de diciembre de 2009

Sant Silvestre Sabadell 10000m riu Ripoll.

Arriba l´últim dia de l´any 2009 i com no doncs l´acabem corrent, quedo amb el Guido per anar amb ell a sabadell, volia anar a Barcelona però massa gent i no em volia agobiar. Arribo sabadell i anem a fer un café per posant-se les piles, i baixem fins a una esplanada a costat del riu Ripoll. Feia molt temps que no feia cap cursa plana, volia provar haviam si havia perdut velocitat, ja que amb tanta muntanya doncs això de les sèries ja és història jajajaja. Escalfem una estona a bon ritme i ens plantem a meta per començar a fotre-li canya, pam!!!
Sortim amb el Jaume esperitats, collons quin ritme 3:30min/km. M´ho agafo amb una mica més de calma i vaig controlant el Jaume a una distància prudent jejejeje. Van passant els kms i mica en mica em trobo bé, això que sembla que hagi de petar en qualsevol moment, no estic acostumat a anar tant alt de ppm tanta estona. Vaig fent però cada cop em costa més portar el ritme i vaig perdent gas, sort que el tema ja està quasi finiquitat i entro a meta en 38min 20seg. Doncs no està malament del tot per un diesel de la muntanya. Al final m´ha sortit un ritme de 3:50 min/km, bé per mi. Mengem una mica de coca i fem una copa de cava i em despedeixo del Jaume desitjant bon any un 2010 ple d´èxits. BON ANY A TOTHOM I SALUT I MOLTA MUNTANYA!!!!!!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario