miércoles, 25 de marzo de 2009

Tinc una nova màquina


Com que fa un temps em vaig decidir que començaria a fer entrenaments creuats (còrrer/btt/circuits amb peses) perque no patíssin tant les articulacions amb els impactes, ha arribat l´hora de canviar de bici. En tenia una que em va deixar el meu germà perquè ell se´n va comprar una de més ben parida, però ara que ja començo a fotre-li canya necessito alguna cosa que aguanti més perquè la que tinc està caient a troços. M´he decidit per una
mondraker finalist 2009.



2 comentarios:

  1. una bici molt maca, espero que la disfrutis.
    Les fotos de les curses molt chules, sobretot una que casi es cau....
    Per cert , has sigut pare fa poc...? son les fotos del teu nano?
    jo ho sere a l´agost.
    Estem en contacte !

    ResponderEliminar
  2. Gracies Oscarjet, felicitats tu tambe per la paternitat, ja veuràs... es increible. Salut i muntanya

    ResponderEliminar