lunes, 2 de noviembre de 2009

ASICS FOOT ID

L´altre dia la meva xicota em va comentar que en una pagina on es proven productes nous hi havia una convocatoria de Asics en la que posava:

Si eres un “runner” que disfruta de nuevas experiencias y te gusta compartir y comentar las novedades esta es tu oportunidad. Estamos seleccionando 200 trndian@s para el proyecto ASICS Tech Tour. Los elegidos recibirán una invitación a realizar el Foot ID en exclusiva en los showrooms de ASICS en Barcelona y Madrid, pero está abierto a cualquier persona que quiera desplazarse a estas ciudades. Y dependiendo del resultado de tu test, recibirás un par de Kayano o Nimbus.

Doncs em va apuntar, i encara no m´ho crec, però em van enviar un correu en que el dia 29 d´octubre havia d´anar a Barcelona a la tarda a fer-me un analíssis de petjada 3d i on es veu que depenent del tipus de petjada em donarien unes bambes per provar i donar la meva humil opinió.




Doncs el dijous 29 vam anar cap al Prat amb la meva xicota (Meritxell) i el Jan. Molt ben parit l´edifici d´ASICS, està a tocar de l´aeroport. El tracte que em van donar va ser molt profesional i molt amable en tot moment, la "maquineta" que feien servir per analitzar la petjada era d´ultima generació. El que em va destrempar perquè em va sortir que tenia una petjada neutre!!!!



Vam acabar la prova i em van donar un dossier amb les dades en 3d, i el noi em va dir si volia veure les novetats de cara a la tardor del 2010, jo encantat. van entrar amb una sala on semblava una botiga i em va estar ensenyant les sabatilles de cara l´any que ve.




Tela amb les de Trail, tenen molt bona pinta, em va dir que apostaven fort pel trail-running ja que aquest any havien notat un boom espectacular i que les TRABUCO havien triumfat. A mi em van regalar unes ASICS GEL NIMBUS 11 i ara a cremar-les fent km jajajajaja.







Doncs va ser una experiència diferent, coneixent una miqueta més d´aquest món que és el running. A part d´estar una miqueta de sort perquè em seleccionessin. Salut i muntanya!!!

1 comentario:

  1. Que n'aprenguin!!!
    Quina experiència nano. Això és que deus ser bo i tot ;)

    ResponderEliminar