martes, 17 de noviembre de 2009

CURSA DE MUNTANYA DE CASTELLTERÇOL (11Km 400m d+)


DEBUT DEL "XENXO" I "GORGUI" EN CURSES DE MUNTANYA:


Diumenge va ser el gran debut del Diego en el mundillo de les curses, es va estrenar a Castellterçol en una cursa on el recorregut em va donar una molt bona sorpresa, molt i molt corriol amb pujadetes i unes bones baixades de les que a mi m´agraden per baixar a "saco", però no va ser el cas, em vaig comprometre a anar amb ell i més o menys en el que jo sé ajudare´l a regular i no petar abans d´hora. Per altre banda també venia el Jordi que és fill de Castellterçol i va fer d´ambfitrio jajajajaja, ell però ja n´havia fet alguna.




El Jordi calentant abans de la cursa jajajajaja

Hi va haber molt bon ambient en tot moment i per fi jo vaig poder disfrutar d´una cursa en la que no anava collat, ostres com ho trobava a faltar. Anavem els tres junts fins que ens va avançar un colega del Jordi, i es clar el tio va apretar esberat no fos cas que el guanyés. Doncs ens va deixar tirats sobre el km4, nosaltres vam anar fent i controlant el ritme en tot moment perquè el Diego pogués acabar descenment, caminant a les pujades, trotant en pla i apretant a les baixades.




Els craks posant-se el tratge de fer feina

I va haber alguna estona que em sembla que la sang no li arribava al cap jejejejeje, però un bon got de Cola a l´havituallament ho va curar tot. Vam anar cremant km i com que el circuit era molt entretingut i curt (comparat amb el que faig ultimament) doncs va passar bastant ràpid. Bon debut del Diego que amb el jordi ja parlen de fer una altre cursa la setmana que ve, és que aquest "mundillo" enganxa molt i molt.




Felicitar a l´organització per la cursa i el bon ambient. Per cert l´any que ve van dir que ja estarà dins el circuit català de curses de muntanya, o sigui que estarà ple de craks. Fins la pròxima i salut i muntanya!!!!!

3 comentarios:

  1. Tenia previst anar-hi però temes logístics ( la family...) no m'ho van permetre... llàstima.
    Si haguessis anat a tope fas top 5 segur ! Va guanyar un company de feina que no té pas un nivell molt més alt que tú, fiera !

    Salut ! ens veiem a la MPM !

    Felicitats al debutant, ojo que enganxa... :-)

    ResponderEliminar
  2. Hola company, he estat mirant el teu bloc...i m'entusiasme, jo ara he començat a fer running, he fet la cursa de la guilla 10km, i la duatló de Bellmunt com a curses curtes, com a llargues la Matagalls-Vic. Mica en mica m'estic agafant fort, tant que ja tinc les SLAB 2, he vist q tu les tens, que tal et van?

    Seguire el teu bloc per tenir referents, anims i espero algun dia arribar a fer el que tu en un any...
    Proxima parada Trail-Blanch 23km
    Salut i Muntanya!!!

    ResponderEliminar
  3. Ei Joan moltes gràcies crak. És una passada tot aquest món de l´skyrunning, enganxa molt, ja veuràs que si et vas maxacant (amb cap) amb un any pots arribar a fer coses que ni tant sols t´havies plantejat. Les salomon em van molt bé, sobretot en ultratrails, són molt comodes. Aquest dissabte hem organitzat una marató pirata per Montserrat, amb els amics de corredors.cat, si vols venir ja saps jejejeje. Jo al gener suposo que també faré el trailblanc, és una passada ja ho veuràs. Vinga company cuida´t i a veure si algun dia coincidim. SALUT I MUNTANYA!!!

    ResponderEliminar