domingo, 9 de enero de 2011

Sinó es pot còrrer... Busquem alternatives.



Definitivament he parat, la pubalgia se m´ha escapat de les mans i ja no es pot controlar. Cada dia que passava anava a menys i es clar, quan portes un temps on tot et surt bé, quan comences a tastar les miseries de les lesions tot se´n va apendre pel sac, un no si acostuma mai. Fa dues setmanes que no paro de fer "rodillo" a casa i el cap de setmana miro de fer alguna excursió amb raquetes, btt o el que sigui. Aquest dissabte quedem amb el meu germà, la meva mare i la meva tieta, tots quatre cap a Bagà. Parem al Niu Nou i esmorzem una mica abans de començar a pencar. Agafem la carretera de Coll de Pal i jo i el Jordi baixem per començar des del Refugi de Rebost.






La meva mare i la meva tieta comencen desde Coll de Pal i quedem al Refugi del Niu de l´Àliga. Comencem a tastar les pujades ben dretes dels meus estimats Cavallds del Vent, amunt però sense neu, sembla com si aquest any encara no hi hagués nevat, només plaques de gel que dificulten molt el pas. Disfrutem de l´entorn i el terreny preció i mica en mica salvem els 900m de desnivell positiu que ens separen de la Tossa d´Alp. A pocs metres del Refugi ens trobem amb ma mare i la meva tieta nar fent xino-xano, nosaltres tirem i quedem al Niu a fer uns cafés.












A l´arribar al Niu em trobo un bon amic d´aventures, el Mateu, que està per la zona de cap de setmana i ha aprofitat el dia per pujar desde Masella amb pells de foca. Parlem una estoneta i ell tira capbaix. Esmorzem una mica i nosaltres també anem tirant capbaix. Ens posem les raquetes per aprofitar la poca neu que queda, i anem direcció cap a Coll de Pal, sense còrrer però a bon ritme.








Arribem a Coll de Pal i com que encara no veiem a ma mare i la meva tieta decidim fer un "cimxpress" amb el Jordi, li fotem canya i en un moment coronem el Puigllànçada (2406metres), no hi ha gaire troç, però puja com un dimoni. Un cop d´alt, foto i baixem cap baix que com sempre ja se´ns ha fet tard. Arribem a baix, carreguem els trastos i cap a casa a dinar. Bon matí d´alta muntanya i anant acumulant kms de cara aquest 2011. A veure si puc curar la pubalgia i puc tornar a sentir com les cames recorren aquests cims tant espectaculars que tenim per aquí. Fins la pròxima :)

2 comentarios:

  1. Hola Sergi, he caigut per aqui i m´agrada molt tot el que fas, com ho expliques i com ho passas.Ademes les fotos parlen per si soles.Molt bones.
    T´envio salutacions desde Gavà!
    ;D
    Oscar.

    ResponderEliminar
  2. Ei Oscar màquina moltes gràcies :) però collons tu també li fots canya a les potes jajaja. A veure si algún dia t´apuntes i fem una sortideta pel Cadí, Rassos ... salut company i gassssss!!!!!

    ResponderEliminar