sábado, 1 de enero de 2011

Acabem l´any 2010 i comencem el 2011... Corrent!!



Doncs ja hi som 31 de Desembre i ja ens hem carregat un altre any, un any en el que m´ha suposat perdre una persona a la que admirava, treballador, lluitador com ningú, amant de la muntanya, el meu pare. La vida et va fotent osties en les que t´enfonsa en la miseria i quan te´n doncs conte l´únic que pots acabar fent és lluitar, seguir endavant, costi el que costi. A partir d´ara l´únic que em preocupa és viure, disfrutar de la gent del meu costat, aconseguir reptes nous per les muntanyes i valls per tot el món, res més... Familia, amics i muntanya!! Fa dies que estic tocat, visitant fisio i osteopata, la pubalgia em te amargat, encara que baixi els ritmes la cosa no marxa bé i començo a estar preocupat. Però com que els corredors ja ens coneixem, som molt capgrossos ahir vaig anar a Avinyó a acabar l´any corrents, sant silvestre de 10kms per corriols i pistes forestals, amunt i avall, circuit realment tremendo. A les 4 varem sortir a tota castanya i ja vaig veure que patirira molt, vam anar fent amb el Joan, jo uns 20metres darrera d´ell pujant i baixant corriols, patint pels ritmes tant alts que anava la cursa però content al final amb el temps (42min 47seg) i amb el retrobament d´amics que feia anys que no veia, això és el millor de tot. La meva mare i els meus tiets van fer la caminada de 5km a molt bon ritme, que per cert el marcava la BUBU, el nostre gos. Avui m´ha trucat el meu germà i aprofitant que era d´hora doncs ens hem marcat els primers kms del 2011, amb bons falsos plans d´aquells que et fonen la pota però amb molt males sensacions al pubis i l´abductor dret, haurem de parar??? Esperem que no...






Creuant el pont, un luxe, tot i que prefereixo mullar-me els peus :)





La "family" de passeig fent la caminada.

3 comentarios:

  1. Eii Sergi, jo no soc ningú per aconsellar-te sobre res, però escolta el teu cos. De vegades es millor fer un petit "break" per recuperar-te be. Els reptes que t'has proposat aquesta temporada son molt respectables per començar una mica tocat.

    Be salutacions i bon any.

    P.D. Soc Alex ens varem conèixer a la Gels-Moixero i ens varen veure en un refugi a la Ultra d'Andorra.

    ResponderEliminar
  2. Hola Sergi,
    vigila nanu amb les pubàlgies que són molt cabrones. Jo, a principis de l'any passat vaig començar a notar les primeres molèsties i vaig anar fen: mitges, maratons ,Andorra, CBXR,Emmona, cavalls, etc....i despres de tot l'any de fer el capullo ara em trobo que no puc ni caminar,em foto els ibuprofens a caixes i estic desesperat, porto dos mesos parat i no serà per sesions de fisio i metges de tota mena.Més val que t'ho miris bé això si no vols acabar com jo i t'ho dic de molt bon rotllo eh!. La veritat es que es una lesió que et deixa anar fent però si s'allarga massa es queda crònica i empitjora molt, ara mateix estic que no m'ensurto... en fi.
    Una abraçada i cuida't.
    david

    ResponderEliminar
  3. Ostres Alex com va crak?? Merci pels consells home, a mi sempre m´agrada escoltar d´altres opinions i més si són de bon rotllo. tens tota la raó del món, no es pot anar a fer totes aquestes aventures tocat perquè no tens res a fer. Salut i bon any!!!

    Ei David màquina, primer de tot bon any!! Ostres no ho s´havia que tu també paties d´això, ara estic anant a l´Osteopata i bueno fa una setmana que he parat de còrrer. Vaig fent rodillo x casa, peses i surto a fer excursions amb raquetes. Com has dit és una lesió molt puta, quan he de fer un estornut veig les estrelles, i ara m´ha afectat als abductors que cada cop que corria anava a menys. Merci pels consells crak, ens veiem x les muntanyes. 1 abraçada!!!

    ResponderEliminar