domingo, 25 de abril de 2010

Cursa gels Cadi-Moixerò (21km 1900md+)

Doncs ja som aqui, després d´un dia brutal de muntanya de la bona, fent un tram dels Cavalls que tant estimo. El Cadi és impressionant tot està molt maco, baixa moltíssima aigua i encara a d´alt del Moixerò hi ha alguna clapa de neu. Quedem amb el meu germà, el Jordi Flotats i el Jaume i pugem tots junts cap a Cal Cerdanyola, arribem d´hora i anem a buscar dorsal tranquilament i xerrant amb els amics, com m´agrada aquesta estona abans de les curses. Anem a canviant-se al cotxe i escalfem una mica. Avui he sortit a rebentar i collons si ho he fet. Sortim de Cal Cerdanyola cagant llets darrera dels Diedre, empedrats amunt i per dins el riu una vegada i una altre, a topeeee, em trobava bastant bé, les cames un pèl pesades (de matxos suposo).
- Paisatges increibles del parc Natural del Cadi-Moixerò, Coll de Galligans.
- El bullidor de la llet, pujant pels empedrats direcció refugi Sant Jordi, una passada.
Aquests ritmes no són els meus i per això a d´alt al refugi de Sant Jordi anava ben fos, fotia molta calor. Allà habituallament i mica en mica m´he recuperat i hem anat pujant amb el meu germà (com puja el tio) fins a Coll de Pendís, agafem el GR i anem carenejant fins a coronar el Moixerò, quines vistes més guapes.

- El meu germà i jo acabant la duríssima rampa i apunt de coronar el Moixerò (2091m)
Allà comencem una baixada on me deixat anar i ens anem creuant amb corredors i amics, on em marquen més o menys com van els que tinc a davant. Això com no em dóna forces i a topeeeee cap al Refugi. Arribo menjo i bec una mica i encaro una altre pujadeta cap a Coll de Galligans, collons com puja i quina calda. Se´m fa bastant curta i ja veig el cim, allà em diuen que em queda una baixada molt tècnica però que després ja està.
- Acabant de pujar la segona rampa dura cami del Coll de Galligans, molta calor...
- El Jordi baixant a tot drap i patint pel tema ampolles, ens van quedar uns peus als dos que tela!
Doncs li foto gasssssss i que sigui el que Déu vulgui, la baixada ha estat brutal, avançant a tres corredors i amb castanya inclosa, normal, avui anava al límit jajaja. Arribant a meta ja veig la Meritxell amb el Jan on hem diuen que he fet quart, ostia quina putada!!! Me quedat a un minut del 3r, quina llàstima, però molt content. Després com que han pujat la xicota amb el nen ens hem quedat a dinar tots a Cal Cerdanyola. Un diumenge de muntanya de la bona i sobretot en molt bona companyia.
Felicitar al meu germà (que ha fet una gran cursa 9è), al qumli, Jaume, Orzo i Natatxa, Alex, Txus, Agustinjr i tots els que heu gaudit d´aquesta cursa en un lloc molt especial per mi, zona Cavalls del Vent
Apa fins la pròxima, salut i muntanya!!!!