domingo, 23 de mayo de 2010

Cursa del Cube-La Mola (30km 3200m desnivell acumulat)

Una cursa que li tenia realment ganes, ja que l´organitzava una bona amiga (Marta Prat) i on haviem fet uns entrenaments plegats. O sigui que tenia el recorregut gravat al cap. Em llevo d´hora i quedem amb el meu germa per anar cap al Cube, d´on surt la cursa. Escalfem una mica i ens situem al punt de sortida, penso anar a totes, tant si surt be com sino. Sortim a tota ostia un grup de tres corredors direccio al Pont de Vilomara, son "ruteros" i ho noto pels ritmes que portem els 7 primers kms on son bastant plans i de baixada.





Collons com apreten els nanos, vaig amb el ganxo tota l´estona jajajaja. Arribem al Pont i aqui el tema cambia, fins a Vallhonesta la cosa va pujant, mica en mica pero "falso llano" tota l´estona. Aqui em quedo una mica enrere perque se el que ve i vull regular una mica, sino fotare un pet que no vegis. M´enganxen un parell de corredors i anem pujant a bon ritme plegats i ens anem fent la goma constantment, m´agrada... Cremant kms arribem al punt mes alt del recorregut (a part de la Mola), el Paller de tot l´any, a partir d´aqui be una baixada guapa fins la Barata. Començo a apretar i ja em situo solet amb un company fins a baix l´habituallament, on arribo un pel tocat ja que fa molta calor.



Menjo un platan , bec sals minerals i gassssss fins sota la Mola. v. Com que veig que el company encara va mes tocat que jo, aqui apreto i miro d´agafar ventatge per mirar de fer podi. Començo a pujar la Mola donant-ho tot, per mirar de distanciar-me una mica del company, amb la sorpresa de que tinc el segon a tiro. Aqui ja apreto tot el que puc i arribant mig "pajaru" a d´alt del cim. Molt content de com ha anat tot i llepant podi :) , 2h 47 minuts i segon junt amb el tercer.




Hi ha molt bon ambient a d´alt, ens espera l´Alba i tot un grup de voluntaris, fa un sol guapo per descansar una estona. Al cap d´una estona arriba el Martox i el meu germa on tambe han fet una cursa de molt merit, els tios estan forts.



Despres anem baixant cap a Coll d´Estenalles on ens vindran a buscar per anar cap a Manresa. Gran cursa i gran recorregut, felicitar a l´organitzacio i voluntaris.

No hay comentarios:

Publicar un comentario