lunes, 20 de julio de 2009

III Olla Vall de Núria (21km 1940d+ 1940d-)




Cursa espectacular a quasi 3000 metres d´alçada . Vaig arribar a Queralbs fet pols, havia dormit 2 hores a causa d´un casament . Em notava cansat i amb un mal estar brutal, amb les ganes que tenia de fer aquesta cursa. Però bueno al final vaig acabar prou satisfet, però amb la sensació que podia haver fet molt més. Arribem al cremallera amb el [b]Robert[/b] i ens trobem al [b]Carlesmartorell[/b]. Pugem cap al santuari de Núria i anem abuscar els dorsals i esmorzem una mica. El Carlesmartorell em presenta la makina del Guido estava un pèl tocat. Després trobem al jballest i ens comenta un a mica la cursa mentres al nostre costat només faig que veure craks, Kilian, Agusti Roc, Ricardo Mejia (amb voladores d´asfalt :oh:) ... Molt nivell. Reivindicament per les seleccions catalanes, clar que si, aquests de la selecció espanyola sempre foten el mateix, passen de tot fins que veuen que poden fer negoci. Després si que si s´interessen, quina ràbia. Deixem-ho que em poso a 1000. Comença l´espectacle, falten pocs segons, sona la banda sonora de carros de foc i pam, sortida per darrera el Santuari, una mica de pla i cap amunt, 1000 m d+ en uns 4 km. quin pepino de pujada. Em trobava fatal no tirava, fins i tot en algun moment tancava els ulls, m´estava adormint. A d´alt el Puigmal una mica més i ploro de l´emoció (que et cridin pel teu nom quan estàs apunt de coronar-lo no té preu). Després va ser un no parar de pujar i baixar, coll de finestrelles, pic nou fonts, pic de fontnegra ... Molt dura, trencacames, i a sobre tot això per sobre dels 2700m tota l´estona i on vaig notar bastant la falta d´aire (suposo que era l´alçada o potser l´alcohol que havia ingerit la nit de divendres de festa i dissabte al casament jejejeje). No ho se, el que mai m´havia passat que el cos no em respongues com jo volia, ho sigui que vaig decidir que havia d´anar a disfrutar i acabar la cursa dignament. Al final els ultims 5 km de baixada encara em vaig trobar bastant bé i vaig poder baixar a bon ritme. Al final 3 hores 8 minuts, no vaig poder baixar de les 3 hores. Potser l´any que ve. Per cert em deixava al matiner, amb qui vaig parlar i estava lesionat, que et recuperis aviat. Guapes guapes les fotos.He de felicitar a l´organització perquè jo vaig trobar una cursa molt ben organitzada. Haviam si a partir d´ara agafa una bona volada i aconseguim omplir l´olla de gent i senyeres. Salut i muntanya .
UNA NACIÓ UNA SELECCIÓ!!!

La classificació:

49 Sergi Cots homes absolut dorsal 216 3 hores 8 minuts


2 comentarios:

  1. Guapa la cursa ehh makina

    Per cert, tens malamanet linkat el meu blog

    Salutacions

    Luis

    ResponderEliminar
  2. Ei Luis muy muy guapa, ahora tambien bastante durilla, pero valio mucho la pena. No nos pudimos saludar, otra vez sera. lo del blog ya lo he arreglado. Si no hablamos mas, que vaya muy bien el UTMB. Saludos makina!!

    ResponderEliminar