sábado, 13 de junio de 2009

Marxa CapdeRec (51km 5100d+/d-)

Que maca que és aquesta marxa, ja m´ho havien dit, però ara ja ho puc dir amb les meves paraules. Vaig començar trotant xinoxano regulant-me com m´havia dit el Pedro ja que mai no havia fet marxes tant llargues, anava fent fotografies perquè el lloc s´ho val, que guapo , i quanta aigua que baixava. Però al cap d´una estona, agobiat, em poso al meu ritme on jo em trobo millor i em dic que si peto ja l´acabare com pugui. Vaig fent amb un parell de companys que coneixo i anem tirant. Després del segon control passat el pont quedem parats, no veiem cap cinta i a la dreta es veu amb una pedra la marca del Gr. Tirem junts, anem pujant i al cap d´un rato veiem un company que ve cap a nosaltres i diu que li sembla que anem malament, que fa estona que no troba cap cinta. Quina putada , això ens deixa a tots 4 bastant tocats, fem uns 3km de més. En fi, que hi farem, seguim junts muntanya amunt, fins el refugi de l´illa. Quins paisatges més ben parits, comencem la baixada, molt tecnica, on em torço els tormells una vegada darrera l´altre, no puc aixecar els peus, em pesen molt. Arribem a la font de la Closa i aqui parem a menjar una miqueta a carregar forces i aigua (que el Pedro ja m´ho havia dit) per començar a pujar, que fins al refugi de Perafita no hi ha aigua. Enfilem pel cami empedrat de la vall de madriu cap al refugi de Perafita, tela amb el desnivell, se´m fa molt pesat. Pedro ya tenias razon ya que la segunda subida era dura. Al cap d´una bona estona em trobo amb un company (Angel Moreno, que està preparant l´Ultra Trail del Montblanc)que m´ajuda a tirar i no menjar-me el cap , que és el que vaig portar pitjor. arribem al punt més alt de la marxa i comencem a baixar la tartera on els quadriceps ja estàn ben fotuts. Arribem als llacs de la Pera, mengem i fotem el camp cap avall. El troç de la pista planejant se´m fa durissima. Arribem al refugi del Pradell i comencem a baixar pel mig del bosc entre les pistes d´esqui de fons, això ja s´acaba. Diviso la teulada de pissarra del refugi de capdelrec i em torno boig d´alegria. Estic fos però a valgut la pena. Arribem l´Angel i jo junts a l´arribada com dos campions. Tot i que és una marxa no competitiva us penjo la classificació:

8 Sergi Cots FAESallent dorsal 149 7h 10min















Aqui poso l´enllaç de les fotos que vaig fer fins que em vaig cansar de treure la camara:

http://picasaweb.google.es/sergicots/MarxaCapdeRec#

No hay comentarios:

Publicar un comentario