martes, 8 de mayo de 2012

Trail Series de Cambrils (14km 150 D+)





Cap de setmana de quatre dies i marxem a Salou amb la familia a descansar que ja toca. Després del primer Ultra de l´any a Mallorca amb bones sensacions tenia ganes de desconectar i tornar a agafar forces de cara els reptes de l´estiu. El que no contava era arribar a la platja i veure un poster en una botiga d´esports del 1r Trail series de Cambrils, 14km ràpids per pista per les afores del poble. Ja hi som, la Meritxell ja em cala i em pregunta si hi aniré. Poso cara de bon nen i em dóna el vist i plau jejeje. Em llevo diumenge i marxo cap a la pista d´atletisme de Cambrils on a les 10 del matí es dona la sortida de la cursa. Som poquets, d´aquelles curses familiars que tant ens agraden a tots. Sortim a tota llet i un grupet de tres marxen volant, el ritme que porten no és el d´un Ultra precisament. Mare meva com pateixo però mica en mica sembla que em trobo bé i vaig tirant fins que caço el quart. Motivat i com una moto em llanço a veure si hi ha rastre dels tres primers i cap al kilometre 10 veig el tercer. Ara si que pel cap em passa de tot i decideixo deixar-me la pell per veure si l´atrapo. Tocat però motivat al km 12 l´agafo, corro i no deixo de córrer fins que veig que el nano va perdent gas i mica en mica vaig marxant. No dono credit al que estic vivint, fa més d´un any que no faig una sèrie i estic volant, tant que acabo la cursa en 55 minuts. Tercer i molt content de poder mantenir un ritme per sota de 4min/km durant tota la cursa.

Pròxima estació PunkTrail de Fonollosa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario