lunes, 14 de noviembre de 2011

Marató del Montseny i trencada general (42km 2600 D+)




L´última cursa de l´any 2011 no va acabar gaire bé, defet no va acabar, només vaig córrer 9 dels 42km que tenia la marató. Em sap greu perquè va ser una cursa èpica, amb molt vent, molta pluja i molt fred. A més l´organització i els voluntaris es mereixen més d´un 10, ja que van haver d´aguantar durant moltes hores les males inclemències del temps. Anem al gra, fa un més a barraques de vinya ja vaig tornar a tindre molesties series al pubis i aqui al Montseny ja van passar a dolor i sense pensar-mo dos cops vaig plegar. Torno a estar com fa un any, la maleïda pubàlgia em persegueix i no hi ha manera de curar-la, serà també que no he estat quiet? Han passat deu dies i estic parat, dues visites a l´osteopata, porto un mono brutal, estic irritable i de mala llet. Necessito la meva dosi de muntanya, vull sortir però intentaré esperar fins dissabte a Montserrat. III marató pirata tot gràcies als grans amics dels KOALAS TEAM.


Els vull donar les gràcies pel gran detall que han tingut per recordar al meu pare, deu estar orgullós de la gent que m´envolta. De moment aquest serà el meu pròxim repte, després mirar guardar durant un temps les sabatilles i descansar les cames que s´ho mereixen. Porto dies perfilant el nou calendari per l´any que ve i comença a fer molta patxoca, de moment a l´Abril l´Ultra de la Serra de Tramuntana i al Juliol la Ronda dels Cims. Que n´aprenguin!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario