martes, 1 de marzo de 2011

Entrenament Ultra Trail de Barcelona (30km 1500m d+)

Dissabte varem quedar a Begues per anar a fer un reconeixement de cara a l´UltraTrail de Barcelona, consistia en la segona part, uns 30km i 1500m d+. Arribo d´hora i ja em trobo amb en Jaume (Guido), on la fem petar una estona, ja que feia temps que no ens veiem.



Mica en mica arriben els altres corredors i cap a 2/4 de vuit engeguem la màquinaria. Mai havia estat per aquests paratges corrent i la veritat que em vaig quedar bastant satisfet dels molts corriols que varem fer amunt i avall. Aquesta part no consta de grans pujades, però el desnivell s´ha de fer i lo dur, és que si estàs bé te´l pots menjar tot corrent, i això et va consumint mica en mica, haurem de regular bé si no volem fotre un bon pet. Feia dos mesos que no corria, anava mantenint fent "rodillo", raquetes i esquí de muntanya, tot per culpa de la pubalgia, però em vaig sentir bastant bé, tot i que el ritme era bastant alt, vam fer la volta en 3hores i mitja.



Després com no podia faltar, la S.T va ser d´escàndol, amb gerres ben fresques de Voll Damm i un entrepà de truita que va baixar en poques queixalades. Serà un gran Ultra i esperem que tot vagi bé. Salut i muntanya :)



No hay comentarios:

Publicar un comentario