jueves, 11 de noviembre de 2010

Tornarem!!!!!

L´altre dia com és habitual vaig anar a fer massatge amb la meva fisio preferida :) i mentres m´apretava em va fotre bronca perquè havia abandonat totalment el Blog, tenia raó. Doncs últimament entre les lesions i que vaig de cul no tenia gaire temps ni ganes d´escriure totes les curses i travesses que vaig fent. També influeix bastant el fet que al fitxar pels Koala´s doncs tenim un equip de periodistes i informàtics que són un 1o i un s´acomoda deixant que facin la feina els craks com el Koala, Martox, Albertus ... Només dir que a partir d´ara penso anar actualitzant el blog de mica en mica fins deixare´l al dia altre cop. Em queda molta feina per fer però ja ho farem ja. La pròxima cursa que faré serà aquest diumenge la Berga-Santpedor juntament amb un altre company, el Martox. 55 km de pistes xtremes pel Bages i Berguedà on patirem i molt, aqui s´ha de còrrer de valent. SALUT I MUNTANYA ... SEMPRE!!!!!!!




Que n´aprenguin!!!!!

2 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Sergi t'estimem!
    I no paris d'escriure tal com et surten les coses. Res podria ser més autèntic

    ResponderEliminar