martes, 29 de diciembre de 2009

Pujada per Nadal a la Mola (3,4km 500m d+)

Doncs ja feia dies que em rondava fer alguna cursa per aquestes dates ja que són tant especials, no volia fer res llarg perquè aquests dies de temps no és que en sobri gaire ja que amb dinars, sopars i festes varies un va bastantt de cul jajajaja. Doncs al final el Guido em comenta que el 25 farà la pujada a la Mola, doncs no m´ho penso gaire i mi apunto, ja que és perfecte.
- Patint la sortida explosiva... però arribant a meta.
Cursa curta, d´horeta al matí, 25 de Desembre (NADAL), tot el que jo buscava. Doncs em llevo i marxo cap a Terrassa on truco al Jaume i li dic que ja me perdut, amb tantes obres em vaig liar, total que em rescata i anem a Can Robert, tot s´ha de dir que el lloc està bastant amagat. Arribem i saludem uns quants companys, abuelo, avi Mena, Agustinjr, Joan Freixa ... Agafem el dorsal i calentem una mica, ja que fot bastant fred. A les 10 sortida "a muerte" amb els craks, però al km2 foto un pet i acabo de pujar com puc fins al cim d´aquesta muntanya tant xula i que no coneixo. Haurem de fer-hi més sortidetes jajajajaja.
- Amb el Guido esperant l´arribada de l´Antonio (abuelo)
Un cop a d´alt, em trobo amb el Guido (felicitats perquè ha fet 3r darrera el Just i el Joan freixa) i esperem l´abuelo i l´avi mena per fotre una baixada d´escandol per una canal impressionant. A baix 2 gots de Cola i un parell de trossos de coca boníssims. Objectiu complert, cursa per Nadal, amb molt bons amics i d´hora cap a casa a cagar el tió. BON NADAL A TOTS COMPANYS!!!!!!!!!
PD: Us poso l´enllaç dels esports de TV3 on han passat la notícia de la pujada a la Mola i sortim amb el Guido quan donen la sortida, com no m´enganxen rient jajajajaja....