sábado, 5 de diciembre de 2009

ENTRENAMENT ALS RASSOS I GALLINA PELADA (30,7KM 1650m d+)

A les 7:15 arrencavem del camping uns quants sonats, uns feiem la volta llarga i la resta la curta, de fet només el Guido i jo hem escollit la primera.
Al sortir el termómetre estava en 0º.Hem remuntat per el PR fins a dalt la Creu del Cabrer,en poc més d´una hora.Pista amb petites clapes de neu, que més d´un ensurt ens ha donat als dos. Aqui ja hi havia el trencall que agafarien la resta, directament cap Sant Miquel de Peguera.
En aquest tram de pista perdriem bastant de temps amb la neu, estava gelada i relliscava un xic

Seguim pel GR, aquest camí ja s´anava tancant i cada cop anava pujant més. Impresionant quan estavem a l´alçada per sota de la Roca Blanca.
Aixó ja pujava de collons, i per fer-ho encara una mica més complicat hem tirat pel dret,fotent una mica d´escalada sense corda, collons com ens hem cagat jajajaja.

Les vistes un pel abans de coronar eren acollonants, aquest tros de carena fins la Gallina Pelada estava de neu....més d´un pam segur. Bueno al principi fa gràcia,peró quant portes una estona se´t començan a glaçar els peus, ara entenc el perque de les polaines.
Feta la foto de rigor a dalt,cap al refugi....sort de les estaques que queden de la antiga marató de Berga,perque si no t´ho conéixes i amb la neu,es bastant perdedor. En tota aquesta carena s´ha fet bastant dur, ja que per el terreny pots córrer,peró la neu no et deixa,i part muscularment et trinxa.

- Gallina pelada (2317m), al fons el Pedraforca enfarinat.

Tocava baixar per la canal....quin yuyu quan miraves cap a baix amb la neu. Ja abaix de la vall,cap a la Font de Cal Coix,a veure si quedava algú....pos va ser que no!
I desde aqui,a seguir les marques de la Núria-Queralt,passant pel corriol fins tornar a petar al camping.
Han estat 30.7 km,amb 1650+ i amb molt bona companyia. Només arribar, avituallament de civada i com cal, explicant batalletes.

- ST al camping FONTFREDA.